angļu valoda
Daudzpusīgi attīstoša angļu valodas programma ‘’Four Seasons’’ pirmsskolas vecuma bērniem
* 25 gadu ilgā laika periodā pilnveidota, praksē pārbaudīta, katru gadu uzlabota, papildināta;
* izveidota pirmsskolas vecuma bērniem vecumā no 3-6 gadiem, kopā 4 mācību gadi;
* tiek piedāvātas 30 min. nodarbības 2x nedēļā, vidēji 8 nodarbības mēnesī;
*tiek piedāvāti mācību materiāli, rūpīgi izstrādāti katrai vecuma grupai;
*katra mācību gada beigās vecāki tiek aicināti piedalīties atklātajā mācību nodarbībā;
Programmas metodika balstīta uz asociatīvo kustību, lielu metodisko un uzskates materiālu pielietošanu.Bērni ir iesaistīti kustībā, ko pieprasa attiecīgais vecuma posms.
Programmas tematiskā sadale: katra tēma tiek apgūta mēneša garumā (8 nodarbības);
Pamatprincipi vielas apgūšanā: katrā nodarbībā bērni atkārto iepriekš apgūto, tāpēc mēneša beigās bērni tiek pārskatīta visa viela. Katra nākamā gada konkrētajā mēnesī tiek atkārtoti vārdiņi un frāzes, dziesmiņas no iepriekšējā gada, tādējādi bērnu zināšanas veidojas slāņos.Tēmas saglabājās, bet pieaug sarežģītības pakāpe.
Tēmas, kuras katru mēnesī mācāmies:
Septembris Rudens/rudens apģērbs/atkārtošana
Oktobris Iepazīšanās/galva/ķermenis
Novembris Māja/mājas ārpuse/ dārzs/ dārzeņi
Decembris Ziemas apģērbs/ Ziemassvētki/ģimene
Janvāris Mājas iekšpuse/istaba/priekšmeti istabās/ Ziemas aktivitātes
Februāris Ģimene/ ārējais raksturojums/mājas apģērbs/
Marts Pavasaris/pavasara apģērbs/mājdzīvnieki
Aprīlis Pavasara aktivitātes/dzīvnieki/ kukaiņi/
Maijs Augļi/ putni/ puķes (cik paspēj)
Jūnijs Vasara/vasaras apģērbs/vasaras aktivitātes
Paralēli tēmām bērni apgūst: skaitļus, skaitīšanu, krāsas, lielumus, formas, sajūtas, emocijas, transportus, darbības vārdus un vienkāršu sarunvalodu. Bērni apgūst vienkāršos gramatikas pamatus.
* 25 gadu ilgā laika periodā pilnveidota, praksē pārbaudīta, katru gadu uzlabota, papildināta;
* izveidota pirmsskolas vecuma bērniem vecumā no 3-6 gadiem, kopā 4 mācību gadi;
* tiek piedāvātas 30 min. nodarbības 2x nedēļā, vidēji 8 nodarbības mēnesī;
*tiek piedāvāti mācību materiāli, rūpīgi izstrādāti katrai vecuma grupai;
*katra mācību gada beigās vecāki tiek aicināti piedalīties atklātajā mācību nodarbībā;
Programmas metodika balstīta uz asociatīvo kustību, lielu metodisko un uzskates materiālu pielietošanu.Bērni ir iesaistīti kustībā, ko pieprasa attiecīgais vecuma posms.
Programmas tematiskā sadale: katra tēma tiek apgūta mēneša garumā (8 nodarbības);
Pamatprincipi vielas apgūšanā: katrā nodarbībā bērni atkārto iepriekš apgūto, tāpēc mēneša beigās bērni tiek pārskatīta visa viela. Katra nākamā gada konkrētajā mēnesī tiek atkārtoti vārdiņi un frāzes, dziesmiņas no iepriekšējā gada, tādējādi bērnu zināšanas veidojas slāņos.Tēmas saglabājās, bet pieaug sarežģītības pakāpe.
Tēmas, kuras katru mēnesī mācāmies:
Septembris Rudens/rudens apģērbs/atkārtošana
Oktobris Iepazīšanās/galva/ķermenis
Novembris Māja/mājas ārpuse/ dārzs/ dārzeņi
Decembris Ziemas apģērbs/ Ziemassvētki/ģimene
Janvāris Mājas iekšpuse/istaba/priekšmeti istabās/ Ziemas aktivitātes
Februāris Ģimene/ ārējais raksturojums/mājas apģērbs/
Marts Pavasaris/pavasara apģērbs/mājdzīvnieki
Aprīlis Pavasara aktivitātes/dzīvnieki/ kukaiņi/
Maijs Augļi/ putni/ puķes (cik paspēj)
Jūnijs Vasara/vasaras apģērbs/vasaras aktivitātes
Paralēli tēmām bērni apgūst: skaitļus, skaitīšanu, krāsas, lielumus, formas, sajūtas, emocijas, transportus, darbības vārdus un vienkāršu sarunvalodu. Bērni apgūst vienkāršos gramatikas pamatus.
Mūsu pasniedzēji:
* ir nokārtojuši angļu valodas zināšanu pārbaudes testu, kas ir mūsu pašu izveidots. Tests nosaka jaunpienācēja svešvalodas pamatu gramatisko izpratni. (Bieži vien iegūtie diplomi to diemžēl nenosaka).
* ir uzsākuši savu darbību kā asistenti pieredzējušām ‘’Little More’’ pasniedzējām.
* katru nedēļu piedalās metodiskajās nodarbībās, kurās tiek runāts par:dažādiem pirmsskolas vecuma posmiem- kāds ir to raksturojums, galvenās vajadzības-, dažādam pieejām situāciju risināšanā, uzskates un metodisko materiālu izmantošanā, nodarbību plānu veidošanā, to īstenošāna, veidiem kā nodarbību iesākt un pabeigt, variētu pāreju izmantošanu nodarbības laikā, tēmām mainoties, dažādu rotaļu izmantošanu, dziesmu mācīšanu, darbu ar grāmatu, lomu spēļu izmantošanu, u.c.
* piedālās lomu spēlēs, kuru pamatā ir noteikta nodarbība- tiek griezti, līmēti, krāsoti, laminēti uzskates materiāli, tiek veidoti un analizēti nodarbību video. Pasniedzēji piedalās un vada angļu valodas klubiņus, vasaras skloiņas.
* ir pilnībā orientēti uz bērnu izzināšanu, ko ietver humānās pedagoģijas teorija un ‘’ Little More’’ redzējums.
* ir nokārtojuši angļu valodas zināšanu pārbaudes testu, kas ir mūsu pašu izveidots. Tests nosaka jaunpienācēja svešvalodas pamatu gramatisko izpratni. (Bieži vien iegūtie diplomi to diemžēl nenosaka).
* ir uzsākuši savu darbību kā asistenti pieredzējušām ‘’Little More’’ pasniedzējām.
* katru nedēļu piedalās metodiskajās nodarbībās, kurās tiek runāts par:dažādiem pirmsskolas vecuma posmiem- kāds ir to raksturojums, galvenās vajadzības-, dažādam pieejām situāciju risināšanā, uzskates un metodisko materiālu izmantošanā, nodarbību plānu veidošanā, to īstenošāna, veidiem kā nodarbību iesākt un pabeigt, variētu pāreju izmantošanu nodarbības laikā, tēmām mainoties, dažādu rotaļu izmantošanu, dziesmu mācīšanu, darbu ar grāmatu, lomu spēļu izmantošanu, u.c.
* piedālās lomu spēlēs, kuru pamatā ir noteikta nodarbība- tiek griezti, līmēti, krāsoti, laminēti uzskates materiāli, tiek veidoti un analizēti nodarbību video. Pasniedzēji piedalās un vada angļu valodas klubiņus, vasaras skloiņas.
* ir pilnībā orientēti uz bērnu izzināšanu, ko ietver humānās pedagoģijas teorija un ‘’ Little More’’ redzējums.
Kas ir Little More skola un ko tā piedāvā?
Vēsture
Savu darbību aizsākām jau 90. gadu sākumā, piedāvājot pirmsskolas vecuma bērniem angļu valodas nodarbības.Sākotnēji tika gūts vispārējs priekštats par pirmsskolas vecuma bērniem un viņu spējām būt ieinteresētiem elementārā angļu valodas pamatu apguvē, apgūstot vārdiņus, dziesmiņas, frāzītes, jautājumus un atbildes.
Tika attīstīta un nostiprināta programmas metodika, kas sniedza pozitīvus rezultātus, tāpēc, balstoties uz lielu vecāku atbalstu un interesi par mūsu nodarbībām, 90. gadu beigās tika dibināts pirmais individuālais uzņēmums. Jaunizveidotajā projektā par pasniedzējiem tika uzņemti studenti, lai veicinātu iemaņu apguvi darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, mācot angļu valodu!
Prioritātes
Kopš pašiem aizsākumiem bērns un bērna vajadzības ir izvirzītas kā uzņēmuma galvenā prioritāte. Tāpat arī sadarbība ar bērna ģimeni.
Laikam ejot, atskārām, ka šo ‘’Little More’’ programmu ‘’Four Seasons’’ un tās pielietoto metodiku, kas balstās uz asociatīvo kustību, var īstenot tikai pavisam neliela daļa studentu un vēl mazāk kvalificētu angļu valodas pasniedzēju.Uz jautājumu, kādēļ tā un kā atrisināt šo problēmu, tika un joprojām tiek meklēta atbilde.
Šobrīd tiecamies atrast labākos, atbildīgākos jauniešus, kuri vēlās strādāt ar pirmsskolas vecuma bērniem. Vēlamies mācīt angļu valodu kvalitatīvā izpildījumā.Apmācības programma jauniešiem veidota tā, lai maksimāli viņi būtu ieguvēji un lai darbs ar pirmsskolas vecuma bērniem sniegtu viņiem pozitīvu pieredzi, zināšanas, gandarījumu attīstot viņos patiesu motivāciju šim darbam.
Darbība
1. Mūsu izveidotājos angļu valodas centros, Rīgā un Ogrē, strādājam ar pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem, kā arī dodamies pie bērniem uz pirmsskolas un sākumskolas izglītības iestādēm.
2.Uzņemam darbā studentus, sniedzot iespēju iegūt pirmo pieredzi darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, vadot angļu valodas nodarbības. Tāpat nodrošinām jauniešiem visu nepieciešamo, lai kvalitatīvi sagatavotos nodarbībām.
Mērķi
1.Piedāvāt bērniem kvalitatīvas angļu valodas nodarbības, ar kuru palīdzību bērni uzkrāj angļu valodas pamatzināšanas, bet arī atbalstīt bērnu daudzpusīgu attīstību, novērtējot bērnu vajadzības un izmantojot holistisku pieeju.
2.Dot artavu jaunās pedagogu paaudzes izveidē, kurai bērnu vajadzības un bērnu daudzpusīgā attīstība ir viņu profesionālās darbības prioritāte. Protams, nepametot novārtā personīgo izaugsmi, kā pamatā ir garīgās, sociālās, kognitatīvas, emocionālās un fiziskās vajadzības
Vēsture
Savu darbību aizsākām jau 90. gadu sākumā, piedāvājot pirmsskolas vecuma bērniem angļu valodas nodarbības.Sākotnēji tika gūts vispārējs priekštats par pirmsskolas vecuma bērniem un viņu spējām būt ieinteresētiem elementārā angļu valodas pamatu apguvē, apgūstot vārdiņus, dziesmiņas, frāzītes, jautājumus un atbildes.
Tika attīstīta un nostiprināta programmas metodika, kas sniedza pozitīvus rezultātus, tāpēc, balstoties uz lielu vecāku atbalstu un interesi par mūsu nodarbībām, 90. gadu beigās tika dibināts pirmais individuālais uzņēmums. Jaunizveidotajā projektā par pasniedzējiem tika uzņemti studenti, lai veicinātu iemaņu apguvi darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, mācot angļu valodu!
Prioritātes
Kopš pašiem aizsākumiem bērns un bērna vajadzības ir izvirzītas kā uzņēmuma galvenā prioritāte. Tāpat arī sadarbība ar bērna ģimeni.
Laikam ejot, atskārām, ka šo ‘’Little More’’ programmu ‘’Four Seasons’’ un tās pielietoto metodiku, kas balstās uz asociatīvo kustību, var īstenot tikai pavisam neliela daļa studentu un vēl mazāk kvalificētu angļu valodas pasniedzēju.Uz jautājumu, kādēļ tā un kā atrisināt šo problēmu, tika un joprojām tiek meklēta atbilde.
Šobrīd tiecamies atrast labākos, atbildīgākos jauniešus, kuri vēlās strādāt ar pirmsskolas vecuma bērniem. Vēlamies mācīt angļu valodu kvalitatīvā izpildījumā.Apmācības programma jauniešiem veidota tā, lai maksimāli viņi būtu ieguvēji un lai darbs ar pirmsskolas vecuma bērniem sniegtu viņiem pozitīvu pieredzi, zināšanas, gandarījumu attīstot viņos patiesu motivāciju šim darbam.
Darbība
1. Mūsu izveidotājos angļu valodas centros, Rīgā un Ogrē, strādājam ar pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem, kā arī dodamies pie bērniem uz pirmsskolas un sākumskolas izglītības iestādēm.
2.Uzņemam darbā studentus, sniedzot iespēju iegūt pirmo pieredzi darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, vadot angļu valodas nodarbības. Tāpat nodrošinām jauniešiem visu nepieciešamo, lai kvalitatīvi sagatavotos nodarbībām.
Mērķi
1.Piedāvāt bērniem kvalitatīvas angļu valodas nodarbības, ar kuru palīdzību bērni uzkrāj angļu valodas pamatzināšanas, bet arī atbalstīt bērnu daudzpusīgu attīstību, novērtējot bērnu vajadzības un izmantojot holistisku pieeju.
2.Dot artavu jaunās pedagogu paaudzes izveidē, kurai bērnu vajadzības un bērnu daudzpusīgā attīstība ir viņu profesionālās darbības prioritāte. Protams, nepametot novārtā personīgo izaugsmi, kā pamatā ir garīgās, sociālās, kognitatīvas, emocionālās un fiziskās vajadzības